frakt & order

 

BESTÄLLNING

Vi tar emot beställningar via telefon och e-post. Om vi är borta från telefonen, har vi ett röstmeddelande där du kan lämna ett meddelande så återkommer vi till dig så snart vi kan. Lämna gärna ditt namn, meddelande, kontaktnummer och den bästa tiden vi kan kontakta dig.
För att beställa på nätet via e-post – använd vårt formulär online.

 

BETALNING

Betalning kan ske genom postorder, mot faktura, kontant vid avhämtning samt banköverföring.
Om du beställer från ett annat land än Sverige så accepterar vi endast banköverföring.

 

PRISER

Priser kan variera lite på grund av valutor mm. så ring eller maila för senaste pris.

 

GARANTI

Rebir elverktyg har 1 års garanti. Vi försöker i första hand reparera maskinerna. Vi kan skicka reservdelar som är kostnadsfria, ni betalar bara frakten. Går också att skicka maskinen så reparerar vi. För elverktygen som modifieras eller repareras på felaktigt sätt ansvarar vi inte. För Sthil motorsågar gäller den Svenska generalagentens garanti. Verktyg som visat sig missbrukas kommer inte att ersättas. Garantianspråken har hittills varit små.

 

FRAKT

Vi skickar gods som du föredrar. Vi försöker skicka till en rimlig kostnad, vi ansvarar inte för förlorade eller skadade varor när det har överlämnats till transportören. Vi gör allt för att meddela kunden om eventuella prishöjningar före leverans. Vi använder oss av Postpaket, postförskott, bussgods och Bring cargo.

 

ANSVAR

Av alla verktyg vi säljer så ligger ansvaret på användaren att användningen av alla verktyg sker på ett säkert sätt och det finns ingen skuld skriven, uttryckt, eller på annat sätt från vår sida på grund av skada till följd av användning av verktyg som tillhandahålls av oss. Defekta verktyg är begränsade till endast återanskaffningsvärdet.

Kontakta timmerbilan

Kontakta mig via:
 telefon epost